Wat hebben marketing en communicatie met coaching te maken?

We hebben al regelmatig de feedback gekregen dat ons business model nogal uitgebreid is. Dat kan tot verwarring leiden: wat doen wij nu precies? Doen we websites, of coaching? En als we ze allebei doen, hoe combineren we dat?

Eigenlijk zijn we een hybride bedrijf; we houden van afwisselende activiteiten, gaande van het technische tot het menselijke. Aangezien we verscheidene expertises hebben, gebruiken we die allemaal in ons werk. Soms helemaal van elkaar afgescheiden (niet iedereen die in coaching komt krijgt een website mee naar huis :D), soms ook helemaal geïntegreerd.

Bij Personal Branding bijvoorbeeld creëren we een persoonlijk merk vanuit iemands unieke eigenschappen, uitgaande van diens waarden en visie. Dit concretiseren we zoveel mogelijk via coachingstechnieken om tot een overtuigend verhaal te komen. Vervolgens wenden we al onze creatieve en technische vaardigheden aan om dit in vaste vorm te gieten, met logo, huisstijl, website, aangepaste teksten enzovoort. Met dit proces zijn we verzekerd van succes: onze klanten vertellen ons namelijk precies wat zij willen, en wij hebben het gehoord.

Het is onze overtuiging dat bedrijven in de toekomst steeds meer op deze manier zullen functioneren. Steeds meer wordt een holistische, globale aanpak gehuldigd in het bedrijfs- en persoonlijke leven. Mensen die van thuis werken. Bedrijven zoals Google die hun mensen een vijfde van hun tijd aan projecten laten werken die niks met hun dagtaak te maken hebben. De nadruk in teambuildings op onderliggende motieven, en steeds minder louter op nieuwe vaardigheden.

Onze oriëntatie is intuïtief, en gestoeld op onze vele interesses. Doordat we gepassioneerd zijn door alles wat we doen, is succes verzekerd! En we kunnen onze klanten helpen op verschillende niveaus, waardoor ze voor hun persoonlijke en professionele vragen bij dezelfde personen terecht kunnen.

Wat vind jij van ons business model en/of de manier waarop we het presenteren? Laat het ons weten!

Leave a Reply